Voorbereidingen goed op gang. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Yvette Grand - WaarBenJij.nu Voorbereidingen goed op gang. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Yvette Grand - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen goed op gang.

Door: Yvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette

01 Maart 2015 | Nederland, Zwolle

Nog 5 daagjes en dan stap ik op het vliegtuig...! Ik vind het spannend en geweldig tegelijk. De laatste dingen regelen voor mijn medicijnen is het spannendst. Ondertussen heb ik een mobiele vernevelaar in huis, die het goed doet. Verder heb ik een goed medicijnpaspoort van de apotheek nodig. De eerste keer was dat paspoort niet compleet, de tweede keer niet correct... Ik kreeg er al een beetje de zenuwen van, maar gelukkig kwam zaterdag de derde binnen en die is helemaal goed! Nu nog een overzicht van mijn longarts en dan zijn alle medische papieren in orde.
Vandaag, zondag, probeer ik wijs te worden uit de vloeistof- en bagageregels van de vliegmaatschappij. Een puzzel op zich!
Vanavond gaan Arko en ik de planning voor de dagen hier thuis eens doornemen en kijken hoe hij het allemaal rond krijgt. Mijn lieve man laat mij zomaar bijna twee weken weggaan! Heel bijzonder!

Voor de studieweek lees ik het Amerikaanse boek van Henry Cloud "Changes that heal" door (Ned. "4 stappen naar een sterke identiteit"). Wat is het toch mooi om te lezen hoe Gods wetten en richtlijnen (natuurlijk) werken! Dat mensen uit depressies kunnen komen, los kunnen komen van verslavingen en tot bloei komen. Niet met een gemakkelijke oplossing, maar met hard werk. Dat wel.
Ik sta te popelen om zelf die groeiprincipes te leren en ervaren in Amerika. Nog een paar nachtjes slapen...

  • 08 Maart 2015 - 08:42

    Jeannette:

    He wat leuk om te lezen, dat je dat boek moest lezen, dat wist ik nog niet....ik heb hem ook liggen...zal hem er ook weer eens bij pakken, kunnen we na je bijzondere ervaringen hopelijk samen bijpraten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8867

Voorgaande reizen:

08 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

ArkoYvetteDavidBramnaarAmerika

06 Maart 2013 - 18 Maart 2013

Studieweek in Amerika

Landen bezocht: