Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Yvette Grand - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Yvette Grand - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Yvette Le Grand

Blijf op de hoogte en volg Yvette

05 Maart 2015 | Nederland, Zwolle

Het gaat nu bijna gebeuren! 's Morgens als ik wakker word, is het het eerste, waar ik aan denk: Amerika! Alle belangrijke papieren zijn ondertussen geregeld, er moest óók nog een papier van de huisarts bij en dat heb ik nu gelukkig! Hopelijk gaat het met inchecken allemaal soepel.
Het zal vreemd zijn om bijna twee weken weg te zijn van Arko en de jongens, zo lang ben ik nog niet van hen weg geweest. Ik ga ze missen!

Even over deze blog, ik heb niet ontdekt hoe je er van buitenaf in kunt komen als bezoeker. Volgens mij kunnen jullie er ook alleen bij via de link, die in de mails zit. Het is mij zelf niet op een andere manier gelukt. Hopelijk kun je dan ook de andere verslagen lezen, als je dat wilt.

Het inpakken van een koffer is een nieuwe ervaring... Ben gewend om te kamperen en in die caravan past eigenlijk alles! Ben nu aan het puzzelen hoe ik alles een beetje overzichtelijk maak, eigenlijk is zo'n koffer één grote bak met alles erin. Dat als ik ga zwemmen in mijn eerste hotel (ja, voorzien van zwembad, welness èn fitness! Om goed te kunnen ontspannen na een lange studiedag:) ), dat niet alles meteen overhoop hoeft om mijn badpak te vinden...

Het lijkt me ook heel verrassend om steeds buiten de deur te gaan eten. In Amerika is een hotel ook echt alleen het hotel: je boekt geen ontbijt o.i.d. Je eet buiten de deur. Tijdens de studieweek is er wel ontbijt en lunch geregeld, maar 's avonds moet je dus zelf ergens gaan eten. Ook heel anders dan op de camping :)
Mijn eerste hotel heeft wel een inpandig restaurant, dus als ik echt heel moe ben, kan ik daar altijd terecht. Da's mooi!
Toen ik met ze belde en vroeg of ik in het hotel ook voor één avond kon eten, reageerden ze erg verbaasd. Heb maar even uitgelegd, dat hier het alles of niets is, dat je dan meteen voor je hele verblijf die maaltijd boekt. (Rare jongens, die Europeanen!)

Morgenochtend gaat om 05.00u de wekker... 2 1/2 uur voor vertrek inchecken en om 11.00u vliegen! De jongens en Arko gaan mee, uitzwaaien. Fijn om nog even samen te kunnen zijn en niet alleen te hoeven wachten daar. Ik hoop, dat ik nog een beetje slaap vannacht!

Volgende bericht: vanuit Amerika!!

  • 05 Maart 2015 - 11:28

    Jeannette:

    Lieve Yvette,

    Leuk zoals je schrijft.
    Zie uit naar je volgende bericht!
    Genietze !!!!

    Heel veel plezier, ontspanning, inspiratie en ZEGEN gewenst.
    HIJ gaat met je mee en is ook hier bij Arko en David en Bram en ons.

    Heel veel liefs; Jeannette

  • 05 Maart 2015 - 13:30

    Christie:

    goeie reis, Yvette!

  • 05 Maart 2015 - 22:08

    Jenny:

    Lieve Yvette geniet van je reis.Liefs Koos en Jenny

  • 05 Maart 2015 - 22:11

    Peter De Jongste:

    hoi Yvette, ik zie dat je met de bovenstaande boot gaat. Een heerlijke reis tegewenst. Ik las ook dat het voor jou een studiereis was, maar een studieonderneming voor Arko hoe laat moeten de kinderen naar school, wanneer moeten ze eten, oh ik moet ook nog wassen. eten? Heeft mamma geen porties klaar gezet voor de hle week. Het gaat vast goed komen. HIJ is bij jullie, wat wil je toch graag. Geniet en kom veilg thuis. Gods Zegen voor jou Arko en de kinderen. Groet ook nam Lammie Peter.

  • 06 Maart 2015 - 07:23

    Paulien:

    lieve Yvette Gods zegen vandaag en de komende weken. Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 8882

Voorgaande reizen:

08 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

ArkoYvetteDavidBramnaarAmerika

06 Maart 2013 - 18 Maart 2013

Studieweek in Amerika

Landen bezocht: